tirsdag 9. februar 2010

Min aller første award!

Jippi! Skattejeger'n har gitt meg en award! Hun har en kjempefin blogg med masse god inspirasjon. Tusen takk!

 


Som en del av awarden, blir man utfordret til å skrive 7 ting om seg selv og sende awarden videre:


1: Jeg er avhengig av listeskriving. Akkurat nå har jeg to eller tre IKEA-handlelister, en REMA-handleliste, en liste for ting jeg vil gjøre på kjøkkenet, en for soverommet og en for kontoret, en liste for ting jeg trenger til minstemann i huset, og faktisk en liste over alle listene mine. Det kan bli en del lister...

2: Jeg elsker kostymedramafilmer, og kan gjerne se den samme filmen to ganger på en kveld hvis den er bra nok.

3: Jeg er barnevernspedagog, men har også et halvt år med sammenliknende politikk i ryggsekken.

4: Jeg er nok over gjennomsnittet glad i brødmat og melk.

5: Jeg kunne egentlig tenkt meg å tatt mer utdanning, men kommer liksom aldri så langt...

6: Jeg har aldri vært på verken Prekestolen eller Kjerag, selv om jeg er født og oppvokst i Stavanger. Flaut...

7: Jeg er avhengig av å ha det ryddig rundt meg, men har en tendens til å rote en del. En litt vanskelig balanse...


Jeg sender awarden videre til Vestablikk. Det er en fin blogg med flotte bilder. Hun lager kjempeflotte putetrekk, sengetøy, kort osv. God blanding av estetikk og humor - det liker vi :)

3 kommentarer:

  1. så kjekt:)
    må desverre si meg enig i punkt 6.:( Jeg har heller aldri vært der, og jeg synes også det er flaut!! haha
    Du inspirerte meg til å ta en tur på Fretex i dag, og jeg var så heldig å finne 3 kule gamle lampeskjermer!! har ribba dem for stoff nå, og må få kjøpt spraylakk. Håper jeg finner noe å bruke dem til *fnis*
    Klem!!

    SvarSlett
  2. Gratulere med award!Jeg husker så godt når jeg fikk min første og hvor glad jeg ble.Jeg blir alltid så facinert over folk som skriver lister for alt. Jeg har aldri gjort det, men så er jeg ikke så veldig strukturert heller, hihi. Jeg innbiller meg ihvertfall at de som er listesrkivere er veldig disiplinerte og strukturerte. Men det kna jo hende jeg tar feil.
    Fine funn du har gjort på Fretex foresten. Ingenting er som å kjenne den følelsne av at man har funnet noe riktig fint:)

    Maya

    SvarSlett
  3. Hei!
    Tusen takk for koselig award - min første også:-)
    Tar utfordringen din - men det blir nok ikke ikveld, kjenner jeg - nå venter loppekassen!

    SvarSlett