søndag 21. februar 2010

Fin søndag

Det fortsetter å snø.
Mens vi venter på våren, tilbringes søndagen inne.


Med kaffe, interiørblad og sjokolade blir det fint å sitte på kjøkkenet.
Ny oransje skål ble laget i dag.

 

Inspirert av Norske Interiørbloggers fotokurs  har jeg endelig fått somlet meg til å begynne å lese manualen til kameraet mitt. Kompliserte greier, men veldig gøy.


Rart hvor masse man får tid til mens minstemann sover. Det er fint å ha litt "voksentid", og enda mer fint når minstemann våkner og titter opp på meg med et stoooort smil. Smelt.
Fin søndag.

4 kommentarer:

  1. Jeg vil åsså ha en oransj skååååål!!!!

    SvarSlett
  2. så stili med oransje da :) sånn tror jeg ikke jeg har sett før..

    SvarSlett
  3. Å, så fin er Marimekko :))
    Så flotte funn du viser, du også! Denne skinnstolen liker jeg mest, den er kjempesjønn! Tusen takk for koselig kommentar! Ha en fin uke :)
    Hilsen Pillepalle

    SvarSlett
  4. Innmari stilige skåler du har laga. Har tenkt på å prøve slik, men så lagt har det berre blitt med tanken.

    SvarSlett