onsdag 10. august 2011

IKEAkataloglanseringsfest!

Så gøy!

I går kveld ble lansering av den nye IKEA-katalogen feiret hjemme hos meg.
Rett etter middag ringte det på døren. Hyggelig IKEA-dame hadde med seg en stor blå pose full av godsaker til meg. Like etterpå ble kaken levert på døren.


Det ble såvidt litt tid til å kikke gjennom alt før jeg måtte tilbake til jobben som mor. To små gutter som skulle ha mat, kos, pysj og sang før leggetid. Klokken syv var de i seng, og jeg kunne begynne pynting av bordet. Et kvarter etterpå kom de første gjestene.

 Veldig stas med så stooor katalog!

 Bordet pyntet. Nesten ferdig. Jeg satte jentene igang med å brette servietter, det er ikke alt man kan klare selv her i verden!

 Med blomster fra hagen og lysestake i lilla ble det feststemning. Godisen og de flotte skålene, en kjempefin karaffel med tilførende svensk Lingon-saft, og kjempefin metervare fikk jeg i posen fra IKEA.

 Katalogene fikk jobben som bordkort, skrevet ut med dymo.
Et rødt bånd rundt slik at alle måtte gjøre en høytidelig "åpning" av egen katalog, og en liten orkideblomst - fra IKEA.

 Fin kake! Med årets tema: skap plass!
Midt i blinken her hjemme midt på jorden.




Kjempekjekk kveld! Kjempekjekke jenter! Kjempekjekk katalog! Kjempevanskelig å legge fra seg katalogen og gå å legge seg!

Innlegg om mine favoritter fra katalogen kommer:)

 

2 kommentarer:

  1. det så kjempekjekt ut!!!
    Jeg prøvde meg også, men ble ikke trukket ut desverre. Jeg må nok vente til lanseringen for de dødelige *fnis*

    Klem!!

    SvarSlett
  2. Elsker når IKEA katalogen kommer. Da går det bort mange timer til endeløs kikking og lesing.

    Skikkelig stas;)

    SvarSlett