torsdag 12. august 2010

Blås meg opp!

Lufta har gått litt ut av meg i det siste..
Jeg trenger å blåses opp

som en ballong.

Sommeren henger fremdeles igjen, men hverdagen har forandret seg mye for meg. Jeg er tilbake i jobb etter ett år i permisjon. Det er litt av en overgang! I all travelheten har interiør - og skapertrenden gjemt seg alt for langt inne i meg. Men nå er jeg klar for å blåses liv i igjen!

Da hjelper det å ta en tur innom alle de inspirerende bloggene deres :) All ære til alle dere der ute som stadig finner opp kruttet -  eller i alle fall redesigner det litt ;) Slikt fylles ballonger opp av!



...med håp om returnerende skapertrang


Alle bilder fra weheartit.com

2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!
    Inspirasjon, skaperglede og trangen til å gjøre noe kreativt kommer alltid tilbake. Du skal se du snart er i full gang med kreative prosjekter. At du er blåst opp igjen! ;-)

    SvarSlett
  2. Det er litt av en overgang, fra permisjon til jobb, barnehagestart og alt. Stå på, i passelig tempo!

    SvarSlett